Rezultatele cautarii dupa : "1 or 1 1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

Kanal D a facut marti seara 7,7% market share, pe publicul 18-49 urban
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Juicy Fruit a adus somatii publice pentru 6 televiziuni
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
50.000 lei de la Nasul si Monica, by CNA
Marti, 09 Ianuarie 2007
C.N.A. a sanctionat postul B1 TV cu amenda de 25.000 lei (noi) pentru No Comment By Monica Columbeanu, difuzata în ultima zi a anului 2006 si 25.000 lei pentru Nasul din data de 19 si 27 decembrie 2006
AdPlayersREPORT BOOM: 1,3 Milioane EUR pe Q3 din 2008 si 4,8 Mil. EUR pe Q1-3
Joi, 16 Octombrie 2008

Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

CNA face scoala auto simultan cu Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV
Miercuri, 21 Martie 2007
Membrii CNA au hotarât ca posturile Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV sa primeasca somatie publica pentru ca, în urma monitorizarii din perioada 10.02 – 03.03.2007 a emisiunilor care au ca tema noutatile în domeniul produselor auto-moto, s-a constatat ca nu a fost vorba de un demers jurnalistic ci de un demers publicitar.
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Procesele publicitatii: Odyssey Communication va fi citata in instanta prin « Administrator judiciar »
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)

Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Realitatea Tv si Antena 3 somate pe reglementari electorale
Luni, 10 Noiembrie 2008

Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale

9,3% rating si 27% cota de piata TVR1 la Real Madrid-FC Barcelona
Joi, 28 Aprilie 2011
 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
OTV ia 10.000 lei amenda pentru promovarea practicilor oculte
Joi, 13 Decembrie 2007
Pentru incalcarea legislatiei referitoare la publicitate, CNA a impartit astazi, pentru patru televiziuni, amenzi in valoare totala de 22.500 de lei
1 din 3 femei intre 15-49 ani se uita la Regina (Acasa TV)
Joi, 02 Aprilie 2009

Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%

1 2 3 4 »